STCC

Vilken rolig lördag jag har haft=)
En hel dag i Knutstorp, det var fint väder oxå hela dagen och mycket som hände ute på banan..
Vi såg när Prins Carl Philip körde sin fina porsche, och gick ner till depån för att få se honom på nära håll, så nära har jag aldrig varit en kunglighet, och sååå snygg han e!

Har fått veta vem som gav KÅN och GG min bloggadress...Så därför har vi nu nytt lösen, bara för att vara på den säkra sidan! (men så fort allt löst sig öppnas bloggen helt!!!)

Idag har jag varit hemma hos miss Liii en runda och traggat, och min bil har kollats över tills besiktningen på tisdag, håll tummarna!

I fredags var hela Mårtenssons gänget hos oss. Håkans systrar, Alex och båda barnen. Jag lagade Mat till oss alla, det blev hemmagjorda klyftpotatis, kotlett och vitlökssås, samt sallad. Petra hade gjort en smarrig päronpaj som vi åt till efterätt. Och såklart kollades det på IDOL!
började även kolla på kändisdjungeln.....men vilket pissprogram, förstår att de bara fick dit B-kändisar. Så det är inget program jag kommer följa händanefter iallafall.

Jag och Håkan har precis ätit lite tacos och ska nu krypa ner i soffan och jag hoppas jag kan få honom till att titta på notting hill med mig<3

Det var min helg!
Hoppas ni har haft en Bra helg oxå
xoxo
Sara



Så Grann han e!

Avslutar med en nytagen bild på lillan-Betty


Kommentarer
Postat av: Lena

Fasen vad coolt med prinsen!! Ja han är faktiskt snygg som sören. Men vem var det som gav blogg-adressen??? Är ju nyfiken. Kram!

2009-09-13 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0