Nya tider!

Gillade inte den andra bloggen så nu börajr vi här igen!!
ALLA gamla tråkigheter är borttagna, så nu kan alla läsa igen utan att någon tar illa vid sig!
Jag har lärt mig bloggetikett nu:)

Var på Zumba igår med Arethi, super kul det var! Jag blev så svettig, det bara rann av mig. Men det kändes inte som att man tränande, utan bara hade kul och dansade!!!
Detta kan rekomederas!
Ska börja gå nu 2ggr i veckan
Funderar på om jag skulle säga upp mitt friskvårds kort, nu e jag snart inte student längre, så nu får jag betala mer, dessutom tränar jag inte så mycket på sommaren. Blir så mycket annat då ju, jogging, promenader och cykling. Sen till hösten tänkte jag gå med på friskisosvettis istället.


Nu ska jag till skolan, ska bara hinna få mig lite maud först:)

Ciao
Sara

Ni som inte var med på förra bloggen, kan jag berätta att jag nu gått ner 6kilo med VV, ska bli mer i sommar kan jag lova!!

Kommentarer
Postat av: Miss Liii / Linda

Det vill jag me gå på!! vad kota det?

2010-04-15 @ 13:30:22
URL: http://annorlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0