Hemma helg

Jag och håkan fick brev från transportstyrelsen igår...Visade sig att det är körförbud på volvon.....Ups!
Glömde, eller Håkan glömde att informera och komma ihåg att den skulle bes i november, så det har varit körförbud på den sedan den 1 dec.

Så jag fick stanna hemma idag, skulle på kalas ju, hos Minna.
Jaja, får fira henne en annan gång!

Mamma kommer snart och hämtar mig, så jag slipper sitta hemma heeela dagen. Håkan lagar sin bil, hans avgasrör är trasigt, den låter som f-n. Den ska oxå bes nästa vecka.

Känns som alla räknar ner till julafton, Jag och håkan har glömt bort det lite, att det snart är jul....
Vi räknar ju ner till något helt annat<3

Trodde vattnet höll på att gå igår...Kändes som att det sipprade ut liksom, och fick förvärkar. Tror det var förvärkar, för jag kände inte igen denna "smärta"...Men det var nog inte vattnet, för idag kommer inget.

Kram
Sara
Gravid i v 37+2

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte bra med körförbud på nya fina bilen juuuu.... Du kommer känna när det sätter igång på riktigt för då kan du knappt andas, prata eller tänka på ngt annat än att det gör just ONT!! Wiiieee, inte långt kvar =)) Tycker det är så spännande!

2010-12-12 @ 16:03:11
URL: http://kvisti.blogg.se/
Postat av: Therese

Har ingen erfarenhet av sipprande vatten, men hade jag varit du hade jag nog ringt in till förlossningen och hört. Om vattnet gått och barnet ej är fixerat ska man va försiktig med att röra sig för att inte navelsträngen ska hamna fel.

2010-12-13 @ 16:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0