I väntan på Liten...

Nu börjar det bli påtagligt, vi ska snart bli föräldrar!
Senast i mitten av jan iallafall:)

Jag vill bara ha jul och nyår avklarat först, sen får h-n komma precis när den vill<3




Dagens datum är 2010-12-17
Du har gått 268 fulla dagar (av 280).

Du är i tredje trimestern (av tre)
Du är i 9:e månaden (av 9 - kalendermånader)
Du är i 10:e gravmånaden (av 10 - lunarmånader)
Du är i 39:e veckan (av 40)
Du är i v38+2 (av 40+0)


Ikväll kommer Malin hit för lite pyssel och äta mat.
Imorgon är det kalas för Linnea o Ulrika och på kvällen är det den årliga glöggfesten i Åhus hos Tessan o Mattias!
Ska bli kul, får se hur länge man orkar vara med dock...


Egna tankar:
12 dagar kvar till BF, kan inte förstå det riktigt! Det varierar från dag till dag hur jag mår...Ibland är jag lugn och ibland känns det lite panikartat!
Förstår inte hur det kan vara så pass mycket aktivitet i magen, den rör sig jätte mycket på vissa tider på dygnet, känns som den vill ut. Egentligen får den komma när den vill, men det hade varit skönt om den stannade kvar lite till i magen, jag mår ju bra och det gör den lilla oxå verkar det som:)

Ska till banrmorskan den 23 dec och kolla, igen. Man är hos henne ganska ofta nu:)


Kram
Sara

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Snart dags ju, gud vad tiden går snabbt!! Kramar

2010-12-21 @ 18:18:16
URL: http://zuridunia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0