Att sakna..

Trodde faktiskt inte att jag skulle sakna henne så som jag gör!!!
Får nog inse att min lillasyster är en av mina allra bästa vänner, som verkligen vet allt om mig, hon finns alltid för mig.
Jag kan inse nu hur mycket jag egentligen behöver henne!
Längtar så fruktanvärt mycket till vecka 29, då blir det sol och bad, och goa drinkar med parasol. Och då får jag hälsa på henne, fast hon jobbar så får vi se och träffa henne ett par dagar, veta att hon lever och har det bra!
Vad sentimenalt detta blev..snyft.

I love my sis!
(ja, båda två faktiskt!)


Kram
Nu ska jag och solen ha en dejt, det var ett tag sedan, det syns om inte minst på mina likbleka ben som bländar mig varje gång jag tittar på dem...;)


Jag o Masslin <3


Hanna och jag <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Saknar oxå Malin helt sjukt mycket!! Vi klickade direkt även om det inte var så längesen vi började umgås. Galet!!

2010-06-02 @ 12:10:52
URL: http://carolinearvidsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Snart får du träffa henne igen, du får försöka glädjas åt det... :) Vi höres snart vännen, kram kram

2010-06-03 @ 12:36:34
URL: http://kvisti.blogg.se/
Postat av: Malin

Kæra syster.... vad rørd jag blev nær jag læste detta inlægget... Jag saknar verkligen också dig..... finns ingen jag kan prata med om så mycket som med dig. Du ær bæst <3 ælskar dig. vi ses snart <3 <3

2010-06-03 @ 17:09:28
URL: http://maaslin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0