Tisdag 25/5-10

Betalat räkningar, aldrig nåt kul med det..

Blev ganska glad innan idag, läste ett mail som gjorde att jag blev Glad!
Det var från min geografi lärare på högskolan, jag har egentligen en tenta kvar i geografi, men jag
fick göra den som skrivuppgift istället:)
Kan göra den i lugn o ro nu.
Skönt!!!

Efter att den är inlämnad och det sista gjort i special pedagogiken kan jag äntligen skicka efter mitt examens betyg!! Siktar på att bli klar innan midsommar
Jihoo!

Längtar tills vecka 29, vi ska ner till bulgarien o hälsa på Malin då. Det blir nog bara jag och mamma som åker, kan vara skönt det med. Har ju fått en litet sommarjobb på 4 veckor i sommar. v 30-33, hoppas så innerligt att jag kan få vara kvar där på halv eller heltid!!!
Har sökt en rad andra sommarjobb, och andra riktiga jobb oxå, vi får se vad som händer.
Får bege mig ner till arbetsförmedlingen imorgon eller på torsdag och börja stämpla lite...Hoppas hoppas jag får lite pengar!

Snart sweden rock, då är det sommar! Det är i andra veckan av juni har jag för mig;)


Ps, rökningen går galant!!!!! Tummen upp för mig!


Kram

 

Kommentarer
Postat av: Lena

Duktig du är Sara! Håller tummarna du får jobb oxå! =)

2010-05-25 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0