Advent

Blev ingen mysig advent för vår del igår...
Jag gick och trillade i snön, halkade och trillade framlänges mitt på magen....
Jag gjorde inte illa mig, och hade inte ont någonstans, men man blev ju orolig!
Jag ringde till förlossningen och dom ville ha in mig med en gång...
Sagt och gjort vi körde in, fick ett rum och fick ligga med hjärtmaskin för att kolla att bebisen mådde bra i 5 timmar. Sen kom doktorn och sa att jag hade haft lite sammandragningar precis när jag kom in, men att det inte var mer sen, så jag fick åka hem:)
Vilken tur, men vi missade julskyltningen i stan och vi har inte hunnit sätta upp några stjärnor eller putsat fönster än, det ska vi göra ikväll hade vi tänkt.

V 36 går vi in i denna vecka
Ultraljud på Torsdag den 2 dec, hoppas bebisen ligger rätt inför förlossning, vilken jag tror snart är dax, jag gissar på om två veckor!!


Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: Anna

Ojdå..det lät ju lite dramatiskt! Men vad skööööönt att bebbe inte mådde dåligt av att snön har ställt till det för dig! Då har du ju redan varit inne på förlossningen, kan vara skönt inför nästa gång. Kram kram

2010-11-29 @ 17:06:58
URL: http://kvisti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0