V 35

Går in i vecka 35 på onsdag
Varit på föräldrarträff idag, sista gången- Vi gick igenom lite smärtlindring och om förlossning o sånt. Känner mig mer redo nu än någonsin!

Tänkte att jag ska bli allra först med att föda kanske i hela landet, den 1 jan. Måste ha något att sikta på liksom:)

Det mesta klart här hemma nu, skötbord o säng uppe iallafall.

Var i Karlshamn i Lördes och fotades med magen. Lillasyster Hanna som plåtade i studio. Jag tror där blev många som blev bra faktiskt. Ska få dem så fort hon är klar med dem:)
Tänkte framkalla några av dem och ha på väggen=EGO, hahaha
Var på Arenan med i Lördes, ABK hade någon invigning som min moster hade blivit inbjuden till och jag fick följa med. Det var jätte bra framträdande och underhållning tycker jag.

Har fått lite förvärkar, så jag får nog bli hemma i helgen, alltså ingen tripp till motala...Men men, det får vi ta senare, nästa år.

Lite bilder

Sova

Lite julfint får det allt vara:)

Sköta om


Förvaring



Har två olika sett att ta med till bebisen på förlossningen.
Ett med lite rosa-flicka
Ett med lite blått-pojke

 


Vad tror ni att det blir?
Och när tror ni Pyret kommer?



Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: helena

tror det komemr en liten tös ;)

2010-11-22 @ 20:55:31
URL: http://gransloskarlek.blogg.se/
Postat av: Amme

Tippar på en flicka som kommer den 25:e december. :)

2010-11-23 @ 12:41:18
Postat av: Anna

Nu är det färdigfixat för honom om han vill komma, men han får nog vänta en vecka till iaf! Tippar på en kille som tittar ut den 28 dec. Kramar från Anna & Agnes

2010-11-24 @ 12:06:59
URL: http://kvisti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0