BM besök imorgon

Ska på återbesök och åter igen kolla mina värden, de har inte sett så bra ut. Bebisen mår fint men det är jag som mår "dåligt". Glukosbelastningen gick inte alls som jag ville, hade för högt blodsocker värde, alltså om det vill sig illa har jag graviddiabetes....
Jag vill verkligen inte ha det, dels för att jag är rädd för att bebisen blir stor (vissa barn kan bli det om man har graviddiabetes) och dels för att det en massa extra kontroller och tester hela vägen fram till BF....
Vi får hoppas värdena ser bra ut imorgon!!!


Tydligen så ska man inte skicka in uppgifter på pappan till barnet förrens man har fött??? FK skulle skicka ut papper då man anmäler att barnet är fött...Förstår mig inte alls på dem, de pengarna kommer ju komma jätte sent sen, Håkan ska ju vara hemma med mig de första 10 dagarna, hade varit lika bra att skicka in papper på honom och hans inkomster redan nu ju... Jaja, jag orkar inte noja över FK längre, det tar musten ur mig. Jag skickar in alla papper som jag ska, och ser glad ut, mer kan jag liksom inte göra!

Blev inringd till jobb i Tisdags, annars har jag varit ledig denna vecka, ska jobba lite på Fredag oxå. Nästa vecka jobbar jag hela veckan, sen ser det ganska tomt ut fram till BF, hoppas jag får lite mer innan 14 nov, för efter det får jag inte jobba med det jobbet, då är det bara 8 veckor kvar...

Var på vattengympa idag, det var skönt!
Var även inom Röda Korset och lämnade en massa kläder, håller ju på att rensa. Men nu är garderoberna klara, och stora rummet samt sovrummet. Bara hyllan på kontoret kvar och köket:)


Kram
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0