Alltid drömt om...

Ända sedan jag var 14 år har jag velat ha barn, och gå omkring med en rund och fin, söt gravid mage (sån som P har).
Det ska oxå tilläggas att jag från ca 8 års ålder varit överviktig.
Överviktiga människor får ingen söt gravid mage!
Och den syns inte förrens efter v 24, är inte säker på att den syns än heller...
Ibland blir jag så fruktansvärt ledsen över min goteska mage, jag vill oxå dokumentera min mage med magbilder genom graviditeten, men det känns liksom inte rätt...
Smala människor kan förlja magen oftast från start...men inte jag. Man kan liksom inte urskilja om det verkligen är bebisen eller mitt fett, den börjar bli lite hård dock, men går jag utan kläder hemma ser jag bara smällfet ut, överallt på kroppen (som innan jag blev gravid).
Visst känns detta som en piss i Nilen när man tänker på vad som verkligen finns i magen, och att det kommer komma en liten bebis, oavsett om magen är grotesk eller fin!

Om allt går bra med denna graviditet är tanken att vi ska en liten till senare, och då ska jag ha en fin söt gravid mage!! Ska gå ner i vikt så kanske det blir så ju.


Tanken har slagit mig att det är nog ganska viktigt att trivas hemma under en graviditet, samt då man ska vara mamma ledig. Så jag har funderat på att göra en fondvägg i sovrummet och en fondvägg i vardagsrummet. Jag vill så gärna komma igång med att plocka undan och sortera med där hemma så det finns plats för en liten..

Kram
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0