Guld och gröna skogar?

Ingen dag är den andre lik.
Jag stressar och pressar mig själv, hinner inte med, och mår inte så bra..
Lite försent ute med försäkringskassan...Tidsoptimist har jag alltid varit iallafall. Kan bara hoppas att det ordnar sig till det bästa.

Känner mig inte alls lycklig just nu, livet känns upp och ner. Inget är som det ska...
Vill hinna så mycket, men känns som jag inte kommer hinna med.
Hoppas bebisen stannar där inne tills Januari, eller iallafall till slutet av dec, då kanske jag hinner med


Böter fick jag oxå häromdagen, det tillåter inte min budget! Jag har aldrig fått fortkörningsböter förr, synd att det var tvunget att bli en första ggr.

Känns som jag går igenom en fas nu, en berg och dalbana med humöret...

Kram
Sara

Gravid i
v 28

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vecka 28, det är inte så långt kvar nu... Spännande. Jobbigt att du inte mår så bra, hoppas det blir bättre snart! Får ta en fika och ses, om inte innan så då hos Anna som vi sa! KRAM!

2010-09-30 @ 18:12:03
URL: http://offie85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0