Närmar mig 100

Det går så fort neråt när man tänker på det...Snart bara 100 dagar kvar:)

Jag blir inte klok på försäkringskassans regler, har missuppfattat det mesta..jag ska boka in ett möte med dem istället, så jag förstår bättre.

Nu ska jag snart bege mig hem till mamma och hjälpa henne lite idag, ska även städa bilen invändigt innan den ska säljas, om någon vill köpa den förstås!
Ikväll blir det middag på Kristianstads Stekhouse med Håkans familj, hans mamma fyller år i dagarna så vi ska fira henne.

Till och med jag börjar bli nervös nu, Anna har bara 11 dagar kvar till BF, spännande ju:)
www.kvisti.blogg.se


Angående valet på Söndag....Jag kan inte alls bestämma mig! Känns hemst att meddela att så här blå har jag aldrig känt mig...Men nej jag vet ärligt talat inte alls!

Blir fundersam på deras valkampanj oxå, M
La upp denna bilden på Facebook, och antydde att den påminner mig om något....

....................................

...................................

Kram
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0