Jag och Ellie

Idag har Håkan börjat jobba igen.
Var lite nervös inför att vara själv med lillfisen, men det har gått bra, vi har varit ute på promenad med vagnen och imorgon ska vi till BVC igen.
Hennes mage har blivit bättre, hon gör tvåan en gång om dagen iallafall.
Flaskan som vi fått låna verkar fungera bra oxå:)

Bara jag som är lite trött idag, har inte sovit bra inatt, hade ont i magen, riktigt ont. Vet inte varför, har fortfarande ont, men inte alls som inatt, vet inte vad det kan vara.


Var på stan igår, helt själv.Kändes konstigt, men skönt. Det är väl en positiv grej med att ge flaska, Håkan kan vara själv ett bra tag med henne. Jag handlade lite kläder till Ellie, hon har typ 3 bodys som hon passar i stl 50 och 56 är för stort än, så jag köpte 3 bodys till i stl 50, samma sort som de andra. Samt 2 pyajmas i rosa.

Kram
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0