Tre Kronor

Helt besatt av serien, Minns ni när den gick på 90 talet?
Jag har fått två boxar vid födelsedag och jul, har börjat kolla dem nu, snart tagit mig igenom box 1!




Allt går bra här hemma, jag och Ellie börjar få in lite rutin, eller rutin och rutin, så fort jag tycker vi har det, vänds allt upp och ner och inget är som det brukar, tillexempel med mat och vagn promenader. Ibland avskyr hon vagnen (helst när vi ska möta folk på stan..) Och ibland älskar hon den, sover som en stock...
Och maten, Ja ibland är hon hugrig var tredje fjärde timme, ibland ska han hon ha mat varannan timme, och vissa nätter (oftast när Håkan har henne på helgen) så sover hon upp till 7-8 timmar isträck på natten!

En sak är säkert Sömn är underskattat!

Men inget, och jag menar INGET slår den dagen då hon log tillbaka mot mig<3
Nu försöker hon prata oxå, eller hon gör ljud som jag aldrig har hört innan:)

Nu när vi fått en liten flicka, vill jag att allt ska vara rosa och gulligt till henne. Jag köpte lite kläder innan hon kom (lite neutralt sådär typ grått, svart, rött) men det vill jag inte att hon ska ha! Det ska synas att det är en liten flicka, man ska kunna titta ner i vagnen och säga oooo en liten tös, så söööt hon är!
Värst är dem som tittat ner i vagnen, när hon hade en hel rosa outfit på sig och frågat, vad blev det för nåt?!

Vi var fyra som var gravida på Håkans sida släkten, och nu har vi fått alla fyra! Det blev tre töser och en pojk!
Vi fick ju Ellie, Håkans syster Petra har fått lilla Elina, Håkans kusin Amelie har fått lilla Tilde (med betoning på lilla;)) Och nu i dagarna fick Håkans kusins tjej Diana lilla Elliot

Nästa vecka ska vi på Babyrytmik med några andra som vi känner, ska bli skoj! Lääängtar tills babysimmet börjar oxå, fast det verkar inte vara förens till Hösten...

Kram
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0