Ligg eller sitt?

E sover bra i sin vagn, när hon är trött, annars är det såååå tråkigt att åka vagn tycker hon.
Hon är snart 5 månader, så vi bestämde oss för att ta bort liggdelen och bygga om vagnen till sittdel nu. Den har så att vi kan lägga henne helt ner oxå, perfekt när hon blir trött ju!
Hon kan ju inte sitta själv ännu, men med lite stöd så går det bra i vagnen, sen behöver hon ju inte sitta fullt upp än, utan lite halvt sådär så hon ser:)


Lite bilder från promenixen idag:

E sover än, och jag njuter av naturen i betongen.....


Precis vaknat....


MammaMys<3


När började ni med sittdel?


Kram
Sara

Kommentarer
Postat av: malin

gud vilken fin bild på er!

2011-05-12 @ 16:25:31
URL: http://mammalijn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då har jag hittat hit :) Söt hon är :) när dom var 6 1/2 månad började jag med sittdel. Visst dom tyckte det var sjukt trist att ligga i vagnen men det var fortf kallt o jag hade inga åkpåsar! :)

2011-05-19 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0