Lundmyr of Sweden

Fint och dyrt märke, hade jag haft råd skulle jag haft plagg i detta märke!

www.lundmyrofsweden.com

Ett av de allra första plaggen vi fick till Ellie (då låg hon i magen och vi visste inte
att det skulle bli en tös) men det plagget var ett lundmyr of Sweden plagg, som jag fick av
min mamma, Ellies mormor. Köpt på flygplasten på väg till Bulgarien sommaren 2010.


Bodyn i stl 60 från Lundmyr of Sweden!
Sen är byxorna köpta av mig fån Lindex
Strumpor från www.trumpette.com
och skarfsen oxå från lindex

TIPS!!!!!
På Gekås i Ullared har dom med jämna mellanrum fått in parti av
lundmyr of Sweden, allt från gossedjur till kläder till de små!
Spana in om ni åker dit!
Eller läs om det Här:
http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/ 
Och klicka in under fliken Barn

Kram
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0